//NAME

Disclaimer
You've visited to YOUR URL HERE.
Do tag before live my blog.
Please don't COPY anything without my permission!
if you want anything just ASK.
thanks for visiting here ! ^_^ ( replace with your own disclaimer)


Blod Underline strike

The Big Boss


HELLO WORLD my name is ugly betty RaRa. I'm from tuttt*. my age is under 18. i like to eat spaghetti ! and proud to be myself. ( replace with your own profile)

FOLLOW Dashboard




Say Hello here !

Flying back







errrrrrr :(
 

heyyy :) assalamualaikum :) heeeee :D today aku rase bengang ouh :( adesss :P you know why ? because daripade hari sabtu hari tuh smpai ari nie ade jea bende aku buat tak kene :/ haishh ! hari2 aku dngar nenek aku n mama aku membebel-bebel tak habis2 :/ naik batak telinge aku dngar nieee ! tah pape tah ! nak jea aku keluarkan kate2 kesat but sabar jea lahhh :( 

aku bukan na jadi anak yang derhaka okayy ! aku just mahu luah rase kat sini :) blog aku suke hati aku lahhh haaaa :P .busan betol duduk umah nie sebab tak de buat apo haaaa ;/ na kuar,hujan pulakk ! errrr .bosan bosan bosan ! haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :/ nothing ouh :P k chaioooooo ;/