//NAME

Disclaimer
You've visited to YOUR URL HERE.
Do tag before live my blog.
Please don't COPY anything without my permission!
if you want anything just ASK.
thanks for visiting here ! ^_^ ( replace with your own disclaimer)


Blod Underline strike

The Big Boss


HELLO WORLD my name is ugly betty RaRa. I'm from tuttt*. my age is under 18. i like to eat spaghetti ! and proud to be myself. ( replace with your own profile)

FOLLOW Dashboard




Say Hello here !

Flying back







saYA saYAnG meReka !
..she is nurul amira!apple tomeyy..?!!huhu..aku suke lhaa kawan nagn ko beb !ko baek..slalu wart orang tergelak.!law tader ko ta gmpak hustel wea..bhaha.. :P..ouh..ko pon daa pindah!..nie sume psal aku..lau aku ta ajak ko fly dulu an gerenti skang ko hidup g kart uress!btw..aku sayang ko lhaa..t jgan uper yeahh plaja2 aspurie. !imy <3


 ..sHe is ayuNi aziRah bt adNan.ex budak huSteL..sewaktu form2..minah nie gilo2 ckit.!bestt doe mmbe ngan kau!aku suka. !aku suke lau dngar ko gelak.!pecah perot sial !ahhah.. :P.tuh lhaa kan..ko daa pindaa..tader joki lhaa na jmpo g.!muge ko hppy wea kart sne n jgan lupo aku yeahh.. !ko terbaekkk! <3
.shE is fatiN shaida !mmber seKelas yg giLa2!slaLu waRt orang teRgeLAk.!ex dak huSteL..aku sayang die lhaa..lau lam kelas na tidoo pon ikot turn.!ponteng same2.!yg bestt law cikgu ajar ta pyah blaja..!beburak jup.!haha.. :P.bese lhaa ta matang !idaa..surie yeahh aku bnyak saked kan hati kau.!bru aku tau ko lhaa mmber paling bestt yang penah aku knal.!ko daa pindah!aku sunyii doh.!skang nieh eton lhaa jd mangse ..!hehe.. :P..btw..ko lawa lhaa beb..!ily <3

plaja aspurie2010
..huh! yeahh.!aku mmg sayang mereka d atas!..huhu :P.kawan samapi mati righh?!.ouh..rindu sngat.. !saat2 yg gembira apabila berada d asrama !..haha..tapi sume eh da pindah!bilo lhaa dapat kumpul same2 lagi macam dulu.!mereka mmg terbaek !huhu:P..sekarang yang tinggal aku.mpenk.candle.n hanis!..haha.. :P..sedih gler! ..ahha.muke aku lam gmbar nieh cm ngokngek lhaa..cuz keterpaksaan lhaa.!malu ouh time nie. !sume pndang. !halamak. !pakai ju tidoo lak tuh !wart malu jer !..huhu.. ;D.btw mmg bestt lhaa kehidupan d asrama.. !p tawon nieh. ta bestt lha. !huhu :P.damn shit. !hambeekk kau !...haiyakk. !.



...mereka semua adalah terhebadd !sayang korang lhaa. ! ..k chaioo.. :P