//NAME

Disclaimer
You've visited to YOUR URL HERE.
Do tag before live my blog.
Please don't COPY anything without my permission!
if you want anything just ASK.
thanks for visiting here ! ^_^ ( replace with your own disclaimer)


Blod Underline strike

The Big Boss


HELLO WORLD my name is ugly betty RaRa. I'm from tuttt*. my age is under 18. i like to eat spaghetti ! and proud to be myself. ( replace with your own profile)

FOLLOW Dashboard




Say Hello here !

Flying back







no titLe !
.huhu :P.yeahh!da cuti daa lhaa.!ouh.. i like it.!<3..ta sabar ouh na g p.d nieh.!tidoo hotel lhaa.!haha.!ngokngek!:P.haiyakk.!rindu ouh penghuni hustel2010!..haha..:P..busan ngekk duk umah!p law skula pon busan gak!haha.apo pon ta bleh!.haiyakk :P.haa.!huhu :P.!haha..mati aku haa.!muhd izzat da alek umah ouh so aku kne lhaa blaja math ngan die!fulamak!jemm otakk blaja math nie!haiyakk! :P..math busan doe!haha. :P.abg sdare aku tuh daa lhaa pndai math.!fulamak!caya lhaa.! p malu gak lhaa cuz math asik down jer..aku mmg takk suker math lhaa!;P.ta tawu na create apo lg haa..chau :P huhu.!