//NAME

Disclaimer
You've visited to YOUR URL HERE.
Do tag before live my blog.
Please don't COPY anything without my permission!
if you want anything just ASK.
thanks for visiting here ! ^_^ ( replace with your own disclaimer)


Blod Underline strike

The Big Boss


HELLO WORLD my name is ugly betty RaRa. I'm from tuttt*. my age is under 18. i like to eat spaghetti ! and proud to be myself. ( replace with your own profile)

FOLLOW Dashboard




Say Hello here !

Flying back







peace (Y)

heyy :D assalamualaikum :D #wajib jawab :) haha :D tuuu laa den .asal nak update ,comform ade hey and salam eahhh :D jobo jea kan :) haha :D hoho :D yeahh :D aku rajen update doh :D sbb bosan :D haha :) bia laa blog den ,suko hati den laaa :D hihi :D kau sebokkk pahal ? ngeeeeeeeee~~~ :D ouhh :D 

grrr :P bosan gilea .asek online twitter ,facebook jea heh :D then blog terbiar :D *k tipuuu :D ouhh :D weeehaaaa :D skolaaaa untuk sesi ke-2 daa mule :D excited sbb nak jumpo membea :D blaja tuu sikit jea xcited eahh :0 .haha .gilo kan denn :D ouh yeahhh .result exam mid year aku fake doh .sbb aku amek lambat . mmbea aku baik bagi tau :D haha :D tapi tak sumeea fake bhaiii :D agak laaa :) BM ,PI ,MATH , tuu jea yang fake :D BI aku tak sempat amekkk :D tak pyah na jelley sangad kalau markah aku tuu lebih kurang :D watlek sudaa :D ouhh :D aku amek exam mid year nih meemain doh ! seriusly aku tak dapat tumpu kan perhatian time jawab exam tuuu :D sbb asik kene perli jea :D lagi2 dengan  chipsmore tuu :P grrrr~~ aku nak yoo lado mulot eahhh :D k bende daa lepas ! :( so .kalau result aku terok ,aku terime dgn redho :D 

haha :D aku nak marked yang 14.6.2012 ,aku daaaa setahon hidup menjandaa :D awesome right ? haha :D *k joboo :D fuyouhhhh :D haha :D k abaikannn :D mesti yang bace niee post aku niehh bosan an ? haha :D mmg bosan punnn :D aku tak tau na ctea apooo kat sinii :D hohohohoho :D 

ngeeee :D aku na nasihatkan korang niehh :D Allah tak kan uji hambanya kalau tak mampu .sebagai hambanya ,kita harus hadapi dugaan dengan tabah dan redho dengan ketentuan Illahi :D untuk berjaya ,bukan senang .kita harus menempuhi pelbagai rintangan dan cabaran yang ade di hadapan kita :D segala masalah pasti ade jalan keluarnya :D setiap yang berlaku ade hikmahnye :D okayy ? ade faham ? even aku takk bukan orang yang baikk tapi aku usaha untuk berubah .insyaAllah :D