//NAME

Disclaimer
You've visited to YOUR URL HERE.
Do tag before live my blog.
Please don't COPY anything without my permission!
if you want anything just ASK.
thanks for visiting here ! ^_^ ( replace with your own disclaimer)


Blod Underline strike

The Big Boss


HELLO WORLD my name is ugly betty RaRa. I'm from tuttt*. my age is under 18. i like to eat spaghetti ! and proud to be myself. ( replace with your own profile)

FOLLOW Dashboard




Say Hello here !

Flying back







tngok wayang :)

heyyy :) assalamualaikummm :) hihik :) ouh yeahhh :) hari nie aku p tngok wayang ngn mama ,abg sdare ,n ateh tadii kat semban :) tngok ctea toyol nie haaa :) alolo :) firstly g makan dulu then bru tngok wayang :) perghhh :) bapak best siakkkkk :)klakar na mati citea niee :) ateh n abg sdare aku tergelak2 1 pawagam tuh denga :) kuat doee :) aku ngn mama aku phun same :) tergelak sampai na pecahh perut maaa :) ahhaha :) lawak gile kan ? kan ?

haiyoyo :) rase macam na tngok lagi jea haaaa :) heeeeeeeeeeeeeeeee :) ouh yeahhh :) then past tngok wayang trus alek umaaa :) k dahhh tuh jea :) hihik :D chaioooooooooooo :)