//NAME

Disclaimer
You've visited to YOUR URL HERE.
Do tag before live my blog.
Please don't COPY anything without my permission!
if you want anything just ASK.
thanks for visiting here ! ^_^ ( replace with your own disclaimer)


Blod Underline strike

The Big Boss


HELLO WORLD my name is ugly betty RaRa. I'm from tuttt*. my age is under 18. i like to eat spaghetti ! and proud to be myself. ( replace with your own profile)

FOLLOW Dashboard




Say Hello here !

Flying back







7.11.2011 :)

heyy :) assalamualaikumm :) weeewhitt :) jawab tau :) hihik :) aku pkai baju biru,aku tekan call log.aku rinduu na update blog :) hahah :) poyo sudaa pantun akuu :) ahakz :D maen hentam jea pantun tuh :) haha :) ouh yeahhh :) act tarikh tuh saje gedik na 2lis :) gmbar tuhh ? haishhh :) serupe takk ? memey laa same kan ? kate anak beranak :) ahakz :) gelak ckitt ;) aku buat lawak nieee :) ouh yeahh :) aku daa lame tak update blog nie sebab adik aku dari asrama alek rumah .then berebut2 na online :) spoil betool :) tadi baru  jea anta adk aku alek asrama :) alhamdulilahh :) lega sudaaa :) hihik :)

hari nie aku tetibe gedik ikot mama g anta adik2 aku alek hustel :) haha :) padan muko adk2 den :) dio sch besokk :) aku duk umaa :) haha :) :D poyo lagi :) ouh yeahh :) pas aku hntar adk aku ,aku g jalan2 jap ngn mama :) besttt :) dating ngn mama :) kau ade ? hahah :) aku g smban teman mama na beli barang die :) then aku g term ,daa lame tak makan kfc so aku mintak lahh ngn mama :) wewhit :) time aku jalan2 tuh aku pelik betol ngn sume orang :/ sume pndang2 :D na jea aku bagi kaki nieh haaa :) tak penah tngok anak kuar ngn mak ke ? haishh ! aku ngn mama aku pgg tngn je pun :)# jadi ank manje jap :) haha :) kau ade ? haha :) ouh :D aku pegi kfc tuh then berbaris bapak pnjg ! rmai bhaii orang kat situu :) aku tapau jea then makan dalam kete :/ sedih ! tak feel aku na makan :) but alhamdulilah laa dapat makan :) hihik :D

ouh :) pas tuuh daa pegi smban ,singgah t.t.j cuz na beli barang dapur :) haha :) then ade mamat nie ,buat2 langgar aku pulak ! die cakap "eh eh terlanggar pulak ! " .dalam hati aku sabar jea lah .nak kate bute nmpak pulak ! gedikkkkkkkk ! :P ouh yeahh :) then balik rumaaa :) okayyy :) tuh jea :) aku penad dah :) k chaiooooooooooooooooooo :)