//NAME

Disclaimer
You've visited to YOUR URL HERE.
Do tag before live my blog.
Please don't COPY anything without my permission!
if you want anything just ASK.
thanks for visiting here ! ^_^ ( replace with your own disclaimer)


Blod Underline strike

The Big Boss


HELLO WORLD my name is ugly betty RaRa. I'm from tuttt*. my age is under 18. i like to eat spaghetti ! and proud to be myself. ( replace with your own profile)

FOLLOW Dashboard




Say Hello here !

Flying back







20.11.2011 :D
heyy :) assalamualaikummm :) ngeeee :D suda lame tak update blog :D haha :D jobo jea aku niee :) ngeeee :D yeayyy :) today tarikh lawa kan ? :) haishhh :D kihkih :) today aku happy laaa :) sbb aku hang out ngn GENG BUDA KEYPOH :) haha :D erin,eton,myra,siti and eiro :D tuu laa deh geng buda keypoh :D kau kate aku poyo sbb ade geng ? itu kau punyo pasal laaa :) keypoh pon sbb masing2 gelak cam pontianak termasuk aku skali :D aku na cite pasal ari niee :) tarikh pon lawa tuuu :) so ,as usually ..if kau na denga,duk diam2 then jgn gerak2 tau :D kau ta na dengar ,pegi berambos :D kihkih :D blog aku so suke hati mak bapak atok nenek moyang aku laa der :) cehceh :D aku g wetworld maaa :D besttt :D awal kod buda2 nie gerak :) excited maaa :D aku paling lmbat smpai sane :D hihik :) then ape lagi ,tukar baju laaa then berendam puas2 :D ngeeeee :)
|
|
V


haaa :) nieh die muke2 taikotai :D eah :) poyoo joo haaaa :D kihkih :) bestt pegi wetworld :D dari pagi smpai ptg baru alek :) perghhhh :D memey bestt laa doe :) but penad na mampus :D kahkah :) yang tak boleh blahh uh macam2 kejadian ado :D hihi :D aku yang tak bole na lupe uh time naik pelampung 6orang then amek kau tenggelam sumea eaa :) hihik :) masing2 phun ringan sngad haaaa :D weeeewhittt :D eton kejam! sbb die n erin g tenggelam kan aku dol ! alhamdulilah aku masih bernyawa :) :D

|
|
V

agagaga :) dah mandi mesti lahh muko aku ade respon :) haha :) aku na cakap yang muke aku daa hitammm ! kulit pon na itam :) agagaga :D k, aku tau aku tak comel cam kau ! gmbar uh sjea jea letak ! blog aku ,bukan blog kau ! hihi :D eahh ! adushh :) muko daa hitam ,so apo na buat ? :D haisshhh :)  

heeeee :) btw memey bestt laaa der hari niee :) aku happy sngad2 :) yeayyyyyy :) hilang tension aku haaaa :) hihi :) kahkah :D eah ,aku bukan na jobo laaaa :) aku just na share happy,sedih or what else kat blog aku nieee :D blog aku kan ? soo klau kao na kutuk pon aku tak kesah ,cuz aku bukan perfect phun :D k aku daa penad :D chaiooooo dulu :)