//NAME

Disclaimer
You've visited to YOUR URL HERE.
Do tag before live my blog.
Please don't COPY anything without my permission!
if you want anything just ASK.
thanks for visiting here ! ^_^ ( replace with your own disclaimer)


Blod Underline strike

The Big Boss


HELLO WORLD my name is ugly betty RaRa. I'm from tuttt*. my age is under 18. i like to eat spaghetti ! and proud to be myself. ( replace with your own profile)

FOLLOW Dashboard




Say Hello here !

Flying back







hobin jang hobinnnn :)

heyy :) assalamualaikum :) ahakz :D yeahhh :) memang tak abis2 lagi pasal bola niehh haaa :) bia lah aku na ctea pon :) kau ta na dengar g berambus okayyyy :D hahaha :D ouh yeahhh :) gembira sangad ouh time n9 monang :) perghhhhh :) caya lahhhh :) bangge aku jadi orang ngohori :) alhamdulilah :D untung lahh n9 monang :) weewhitttt :D hai-o paling terbaikkkk ! S.kunanlan pon tidak kurang jugak :) 

ouh yeahhh :) time tngok bola tuhhh ,nenek aku n mama aku kan ..terjerit2 tak tontu arah :) aku pon jadi polik tah bila mama n nenek aku tuh minat bolaaaa :) wewhittt :) caya lahhhh :) kalah kod aku jerit :) haishhh :) mule2 memey busan but daa na abis .bapak gempak :) jyeahhhhh :D  sukee nyeaaa :) tak sia sia sapo g stadium uh even tiket mahal :)

hihihik :) btw bersyukur n9 monang :) weewhitt :) farizal marliyas <3 #gatal :) hahhah :D okayyy :D that all :D k chaiooooooooooooo :)