//NAME

Disclaimer
You've visited to YOUR URL HERE.
Do tag before live my blog.
Please don't COPY anything without my permission!
if you want anything just ASK.
thanks for visiting here ! ^_^ ( replace with your own disclaimer)


Blod Underline strike

The Big Boss


HELLO WORLD my name is ugly betty RaRa. I'm from tuttt*. my age is under 18. i like to eat spaghetti ! and proud to be myself. ( replace with your own profile)

FOLLOW Dashboard




Say Hello here !

Flying back







sedih siot :(
ouh :) assalamualaikum sayang2 sekalian :) ngeee :)) what's up guys? :) mahu cerita tentang kesedihan yang melanda :( hidup tak selalu happy kan? mesti ade sedih :( dugaan hidup laa kate kan :) ouh :/ aku sedih dgn ape yang terjadi :( about step father .grrrrr = = .yeahh .. ade bapak serupa tak de bapak ! tak de bapak lagi bagus laaa ! bapak tiri aku nieh dulu baik orang eh tapi skang? HANYA ALLAH SWT yang tahu :) tuh lantak laa ku tak kesah lagi .but now, aku kesian kart mama aku :/ mama aku jd bingung pkir kan laki ehh :( ade kea patot seorang suami tinggalkan bini eh? lebih penting kan anak eh daripada bini sndri?apo pon ta boleh :( abah aku ade anak 2orang :) dua2 gurl :) sorang f2 sorang g f4 .anak eh duk klang..pas tuh abah aku balik sane 2minggu lebih pas tu tak alek2 kat sini..tak mcj,tak call mama aku :/ tnye khabar pon tak ! kesian kat mama :( hari2 duk pkir masalah ! aku bukan na busybody but kesian tngok mama nangis :( bila balik sini buad muke tak bersalah ! saba jea kod :/ ouh laki mmg cam tuh eh? ingat pmpuan nieh patung kea suka suki jea na buad ape yang die suke? grr = = mama aku pesan :) blaja pndai2 :) t dah berjaya tak de suami pn tak pe :) heeeeee :) jnji hidup bhgia :) tapi lao tak do suami t jadi anak dara tua pulak ! haishh ! apo pon ta bole :)

yaehh !nie ctea laen pulak sedih jugak laaa ! :) aku skang hidup pindah randah ! kejap umah kat kundoo kejap kart umah jpj !poning kpalo den !sedih kan? haha :) ouh :) bertambah sedih pas nie abg sdare aku daa alek sarawak ! tak dapat laa ku na gune broadband ehh :( broadband ehh laju gilo :P haiyoo ! tak do joki daa pas nie aku na on9 stiap mggu :) errr = = haha :) dah ta tao na taip apo lagi :) k chaioo :/