//NAME

Disclaimer
You've visited to YOUR URL HERE.
Do tag before live my blog.
Please don't COPY anything without my permission!
if you want anything just ASK.
thanks for visiting here ! ^_^ ( replace with your own disclaimer)


Blod Underline strike

The Big Boss


HELLO WORLD my name is ugly betty RaRa. I'm from tuttt*. my age is under 18. i like to eat spaghetti ! and proud to be myself. ( replace with your own profile)

FOLLOW Dashboard




Say Hello here !

Flying back







:) ta tao laa cerita apo niEh ! :)
 .hahah :) .aku memang pomalehh laaa ...lagi lagi lauu na g skula .. shitt ! tapi lau ta g skulaa jadi bodoh pulak kan ? apo pun taa boleee :) ..  ak malehh gak lau kne suruh nie .. kangg ak cerite kangg hebohh laa poso den pahalo daa kurang ..heeeee :) .. wah ! first poso bestt kodd sbb duk umah ..pas nie mampuih laa aku haaa ..poso kono g skulaa laa pulakkk :) daa alek jalan kaki na poeii busten tuh ..jauh gila..ahha ..:) takk laa jauh manoo pon .. *gedik :) ..haaa untung lahh sapo yangg naekk kereta tuh kan? :) jimat tenaga tao .. :) 


ngeee :) lau aku anak orang kayee bolee laa aku suh driver tuh hntar n jmpot aku ..haha :) *perasan japp .. :) .semuga aku tabah menghadapi dugaan ini ..aminnn :) baru pertama kali posoo aku daa rase na rayo ..po laaa ..poso pon bolom tentu penoh lagii haaa .. surie laa ak cakap loghat n9 ..sajer jer .. heeee :) gila lah ..  nothing daaa ...k chaiooo :) 

*thankss sudii bace cerita aku yang merepekk nie :)