//NAME

Disclaimer
You've visited to YOUR URL HERE.
Do tag before live my blog.
Please don't COPY anything without my permission!
if you want anything just ASK.
thanks for visiting here ! ^_^ ( replace with your own disclaimer)


Blod Underline strike

The Big Boss


HELLO WORLD my name is ugly betty RaRa. I'm from tuttt*. my age is under 18. i like to eat spaghetti ! and proud to be myself. ( replace with your own profile)

FOLLOW Dashboard




Say Hello here !

Flying back







seLamat hari raya :)

yeayyyy :) raye daa dekat laaa :D ouh .. :) 

saya yang benama NURSHAFIQAH NAJIHA ingin mengucapkan selamat hari raya adilfitri kepada seluruh umat islam *india or china jgn sebokk na rayeee :) hhaha :D walau di mana anda berada :)  ouh :) macam ta percaya daa mahu rayeee :) alhamdulilah :) tapi sedih ramadhan daa na habis  :( btw yang sambut hari raye di bandar or rumah sendiri tuuhh jgn bersedih :) tak der rezeki na rayo kart kmpung haaa :D sambut lah hari raye dgn gembira *cehh ayat ta bole blah  !

 

ehh :) sebelum terlupa mahu cakap laaa :) aku mahu mintak maaf if ade salah n silap kart korang :) setiap manusie selalu melakukan silap and salah :) mane tao kan aku ade buad kao terasa or menyinggung hati kao yang comel tuuu :) or tertumbuk kao kea or mencarut kart kao .or kutuk kao or whatelse aku mahu MINTAK MAAF ZAHIR DAN BATIN okayyy :) harap korang maaf kan yeahh :) bnyak dosa aku kart korang nieee :)

to 4zuhal aku pon mahu mintak maaf kart korang jugak yeahhh :) lao aku ade buad salah pulak kart korang :) or tersinggung pulak ape yang aku cakap aku na mintakk maaf awww :) tulus dari hati nurani yang suci nieee :) cehhhh :D

to MY MOM :SHAMIM HAMIZA saya SHAFIQAH NAJIHA mahu mntak maaf ehhh :) heeee :D bnyak salah kart mama aku haaa :) sorry bnyak2 :) ngeeeeeeee :D btw ILOVEYOUMOM :) <3

soo :) aku susun sepuluh jari tangan n kaki aku mintak maaf dari hujung rambut yang tak berapa pnjg niee n hujung jari kaki yang comel *pasan jap :) semoga raya tawon niee lebih bermakna :) 

 

heeee :) btw raye nie jemput laa ke rumah aku ehhh :) kalao ta tao g bukak google search kart maps :) tuu pon lao jumpo ehhh :) gambar tuu hiasan jea laaa :) bukan rumah ak tuuu :) datang ehh l:) ta na datang sudah ! :P hahha :) 

okayyyy :) that's all :) SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN 

ikhlas daripada :) SHAFIQAH NAJIHA :D